1. Internetowa hurtownia PAKO – wyposażenia sklepów dostępna pod adresem https://pakowyposazenie.pl/
Właścicielem hurtowni jest firma, R2K KRZYSZTOF ROGALA-KOCZOROWSKI do CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG) to system elektroniczny, który gromadzi dane o wszystkich przedsiębiorcach prowadzących działalność w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub spółki cywilnej.)
Dane firmy:
R2K KRZYSZTOF ROGALA-KOCZOROWSKI
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
NIP: 5342659213
REGON: 524136550
2. Dane kontaktowe:
Adres korespondencyjny:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
Poczta elektroniczna: r2k.wyposazenie@gmail.com
Kontakt telefoniczny: 797 810 303 (opłata za połączenie według stawki operatora)
Godziny pracy:
3. Definicje użytych w regulaminie pojęć:
4. Ten regulamin określa szczegółowe zasady współpracy między Sprzedawcą a osobą składającą zamówienie Kupującym.
5. Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie dotyczą tylko i wyłącznie Klientów nabywających produkty w Hurtowni w celu dalszej odsprzedaży, tj. związanej bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą. Oznacza to, iż Sprzedawca współpracuje tylko i wyłącznie z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą, nabywającymi produkty w Hurtowni w celu dalszej odsprzedaży. Zamówienia mające charakter prywatny nie będą przyjmowane do realizacji.
Usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę:
1. Warunkiem korzystania z usług Hurtowni jest:
2. W związku ze zmianami technologicznymi może dojść do zmiany ww. wymagań technicznych, w szczególności dotychczasowe oprogramowanie może zostać zastąpione wyższą wersją.
3. Klient jest zobowiązany korzystać z zasobów Hurtowni, zgodnie z jej przeznaczeniem i powinien powstrzymywać się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
1. Usługodawca zwraca szczególną uwagę, iż świadczenie usług drogą elektroniczną wiąże się z zagrożeniem po stronie Klienta, jako użytkownika korzystającego z sieci Internet.
2. Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:
3. Klient, aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinien zainstalować na komputerze lub urządzeniu za pomocą, którego łączy się z siecią Internet, program antywirusowy. Program powinien być stale aktualizowany. Dodatkowo zaleca się, aby Klient korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną posiadał uruchomioną zaporę systemową (Firewall), nie otwierał załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia, a także przeprowadzał regularne skanowanie całego systemu programem antywirusowym.
4. Wszelkie nietypowe sygnały funkcjonowania strony Hurtowni, w szczególności inny wygląd strony, niespotykane dotąd komunikaty, wiadomości, obrazy, itp. bez uprzedniej wiadomości wystosowanej przez Usługodawcę do Klientów co do możliwości wystąpienia takich incydentów, mogą oznaczać próbę bezprawnego działania podmiotów trzecich. W takich okolicznościach Usługodawca zaleca niezwłoczne przerwanie korzystania ze strony Hurtowni i zawiadomienie o zaistniałym fakcie Usługodawcę.
1. W celu dokonania rejestracji Konta należy wypełnić formularz rejestracji, dostępny na stronie Hurtowni. Rejestracja Konta jest bezpłatna.
2. W celu rejestracji Konta należy kliknąć w zakładkę „Zaloguj się”, następnie należy podać adres e-mail i kliknąć na przycisk „Zarejestruj się”. Następnie w formularzu rejestracji należy podać imię, nazwisko, adres e-mail, ustalić hasło, nazwa firmy, NIP, adres korespondencyjny oraz kliknąć na przycisk „Zarejestruj się”. W kolejnym kroku na adres e-mail zostaje przesłane potwierdzenie dokonanej rejestracji. Po weryfikacji danych Klienta, Sprzedawca przesyła drogą elektroniczną potwierdzenie aktywacji Konta, co jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącej Konta. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotycząca Konta, zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
3. W ramach Konta, Klient ma dostęp do pełnej oferty Hurtowni.
1. Umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną dotyczącą Konta może wypowiedzieć Klient w każdym czasie bez podawania przyczyny poprzez przesłanie oświadczenia woli na adres e-mail: r2k.wyposazenie@gmail.com lub pisemnie na adres:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
Umowa wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu chyba, że Strony ustalą krótszy termin wypowiedzenia.
2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie dotyczącej Konta w przypadku, gdy:
3. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi dotyczącej Konta przez Usługodawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi oświadczenia woli na adres e-mail podany podczas rejestracji Konta. Umowa wygasa po upływie 14 dni od dnia złożenia Klientowi oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
1. Klient może składać zamówienia za pośrednictwem Hurtowni przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, a także drogą elektroniczną na adres: r2k.wyposazenie@gmail.com
2. W celu złożenia zamówienia należy w pierwszej kolejności uzyskać dostęp do Konta, następnie należy skompletować zamówienie wybierając towar, określić jego ilość oraz kliknąć na przycisk „Dodaj do koszyka”.
3. W kolejnym kroku, zostaje wyświetlone zamówienie Klienta i automatycznie są pobierane dane adresowe do wysyłki, jakie Klient podał przy rejestracji Konta. W tym miejscu możliwa jest również modyfikacja adresu do wysyłki poprzez dodanie nowego adresu dostawy.
4. Następnie Klient dokonuje wyboru sposobu dostawy, formy płatności oraz składa zamówienie poprzez kliknięcie na przycisk umożliwiający złożenie zamówienia. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania i przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail. Z chwilą otrzymania powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
1. Zamówienia realizowane są w terminie do 7 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu potrzebnego na skompletowanie wszystkich produktów z zamówienia. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta realizowane są w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zostało złożone zamówienie.
2. Kolejność realizacji zamówień uzależniona jest od terminu dokonania wpłaty. W pierwszej kolejności realizowane są zamówienia opłacone.
3. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. W takim wypadku Zamawiający podejmuje decyzję, czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy brakujący towar zostanie zastąpiony innym lub też czy zamówienie ma być w całości anulowane.
4. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do krajów Unii Europejskiej takich jak: Czechy, Niemcy, Słowacja, Austria, Węgry, Belgia, Dania, Estonia, Francja, Holandia, Litwa, Łotwa, Anglia, Finlandia, Hiszpania, Słowenia, Szwecja, Włochy, Grecja, Irlandia, Portugalia.
5. W przypadku wysyłki towaru do Zamawiającego za pośrednictwem przewoźnika, Zamawiający zobowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie przesyłki, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. W przypadku zamówienia towaru i nie odebrania przesyłki przez Zamawiającego, koszty dostawy i jej zwrotu do Sprzedawcy ponosi Zamawiający. Po otrzymaniu nieodebranej przesyłki Sprzedawca poinformuje Zamawiającego drogą mailową o wysokości poniesionych kosztów, które Zamawiający zobowiązany jest uiścić na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni na podstawie wystawionej faktury VAT.
7. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę towaru przewoźnikowi, przechodzą na Zamawiającego korzyści i ciężary związane z towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru. W takim wypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie towaru powstałe od przyjęcia do przewozu, aż do momentu wydania go Zamawiającemu, jak również za opóźnienie w dostawie przesyłki.
8. W przypadku nie uiszczenia należnej kwoty na rzecz Sprzedawcy, Sprzedawca wysyła przypomnienie o nieuiszczonej należności. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niezrealizowana zamówienia w przypadku, gdy Zamawiający nie ureguluje należności wynikającej z zawartej umowy sprzedaży w terminie wskazanym na fakturze.
1. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności:
2. Zamawiający winien dokonać płatności w terminie 7 dni od dnia otrzymania faktury VAT. Za moment dokonania zapłaty ceny wynikającej z faktury, uważa się moment uznania wpływu na rachunek bankowy Sprzedawcy.
3. Płatność szybkim przelewem odbywa się przez platformę tPay.
4. Zamawiający, który wybrał formę płatności za pobraniem a nie odebrał przesyłki z towarem, przy kolejnym zamówieniu, ma jedynie możliwość dokonania przedpłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. W takim wypadku forma płatności za pobraniem jest niedostępna.
1. Reklamacje związane z nieprawidłowym działaniem strony Hurtowni można zgłaszać za pośrednictwem poczty e-mail na adres: r2k.wyposazenie@gmail.com a także w formie pisemnej na adres:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
2. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, opis problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji, sposób dostarczenia odpowiedzi na reklamację. Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią ułatwienie przy rozpatrywaniu reklamacji przez Usługodawcę.
3. Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając stosowną odpowiedź zgodnie z wybranym przez Klienta sposobem.
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towarów ulega wyłączeniu.
1. Administratorem danych osobowych jest PAKO – wyposażenie sklepów prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PAKO – wyposażenie sklepów, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres stałego miejsca wykonywania działalności:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
NIP: 5342659213.
2. Z administratorem danych można skontaktować się pod adresem poczty elektronicznej: r2k.wyposazenie@gmail.com oraz pisemnie na adres:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska,
3. Administrator danych oświadcza, iż posiada niezbędne systemy informatyczne i stosuje odpowiednie procedury zapewniające ochronę przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich do danych osobowych zgodnie z wymogami RODO.
4. Cele, podstawy prawne i okres retencji danych osobowych:
5. Administrator danych może przetwarzać następujące dane osobowe:
6. Administrator danych udostępnia dane osobowe Klientów w następujących przypadkach:
7. Ponadto dane osobowe Klientów mogą być ujawnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług na rzecz Administratora takich jak dostawca oprogramowania Sklepu internetowego, dostawca usługi hostingu.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak w niektórych przypadkach może być konieczne. Konieczność podania danych występuje w następujących przypadkach:
9. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo:
10. W celu skorzystania z wyżej wymienionych praw, osoba, której dane dotyczą, powinna skontaktować się z Administratorem danych i poinformować go, z którego prawa, w jakim zakresie chce skorzystać. Wniosek dotyczący realizacji praw podmiotów danych można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej: r2k.wyposazenie@gmail.com oraz pisemnie na adres:
PAKO – wyposażenie sklepów
ul. Nadrzeczna 4,
05-552 Wólka Kosowska.
11. Jeżeli po otrzymaniu wniosku, Administrator danych nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osobę składającą wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, Administrator zwróci się do osoby składającej wniosek o udzielenie dodatkowych informacji.
12. Odpowiedź na zgłoszenie zostanie udzielona w ciągu miesiąca od dnia jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, Administrator poinformuje osobę składającą wniosek o przyczynach takiego przedłużenia. Odpowiedź zostanie udzielona na adres e-mail, z którego został wysłany wniosek, a w przypadku wniosków przesłanych w formie pisemnej, odpowiedź zostanie przesłana listem poleconym na adres wskazany przez osobę składającą wniosek, o ile z treści wniosku nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail.
13. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt z Prezesem Urzędu Ochrony danych Osobowych możliwy jest:
1. Umowy zawierane są w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
3. Zdjęcia znajdujące się na stronie Hurtowni stanowią własność Sprzedawcy oraz producentów współpracujących z Hurtownią. Prawa autorskie do tych zdjęć są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie w całości lub części bez zgody Sprzedawcy jest zabronione i podlega ochronie prawnej.
4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.08.2023 r.524136550